15.16

vet inte om jag ska skratta eller gråta. det är ju sinnersjukt. för er som inte vet. så är fjortis ett beteende och ni kan smidigt läsa om det på wikipedia. jag bryr mig inte egentligen. men visst det sätter sig lite. jobbigt. får sånna här kommentarer ofta. har varit så länge. jag skriver blogg för att jag tycker det är skönta att skriva av mig. men jag vill inte ha massa kommentarer som inte betyder någonting. jag tycker det är dålig stil. lite jobbigt är det. jag erkänner. även fast just denna kommentarer verkar vara ganska failad. det finns de som gör jävligt ont.. faktiskt. som har just med utseendet att göra. visst jag har varit fjortis en gång i tiden. tyvärr. inget jag är stolt över.
jag är som jag säger. mig själv. och jag vet mycket väl att jag inte är någon fjortis. säg vad som helst om mig bara det är sant!






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fattar inte hur folk orka kommenterar sånt :S



SV; Okej :D

jag ska på en introduktion på mitt nya extrajobb :)

2010-08-03 @ 15:54:20
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: linnea :)

hahaha jaa herregud, fyfan va skrattretande! men lyssna inte malin, du är verkligen ingen fjortis! men lite stolt kan du ju vara, det är ju tydligen någon som är liiite avundsjuk på dig ;)

2010-08-03 @ 22:17:32
Postat av: malin

linnea, du är underbar!

2010-08-03 @ 22:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0