15.50

idag är en dag som jag har lust att gå under. det är enbart för att jag tycker synd om mig själv. inte bra. jag kommer inte ens ner för trappan utan att nästan börja lipa. jag tycker synd om bilbo för att jag kan inte gå med honom. och han vill inte vara ute. så här sitter jag och käkar apelsiner. inget fel på det för den delen. tänkte titta på en film. ni får gärna underhålla på sms. jag tycker också synd om mig för att jag blev dissad av jävla pommes. men det är ju najs. känns ju bra att jag jämnför mig med pommes. tummen upp. haha. pusssssss


Kommentarer
Postat av: linneaa

hahaha naaaw lilla malin :( du är mycket bättre än pommes! tro mig :D<33

2010-08-11 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0