20.58

sitter ihopsjunken i soffan och kollar på fångarna på fortet och käkar glass. blev en sväng till vetlanda innan med mamma. eftersom jag var tvungen att köpa ett regnställ till vandringen på onsdagen. hittade iallafall ett och sen köpte jag en sjukt cool döskalle tröja och nu sitter jag och önskar att jag hade hur mycket pengar som helst eftersom jag är helt kär i dessa skor.  men ska fundera lite. de är förtillfället slut i svart men de finns i brunt med. och dom är också sjukt snygga. var hemma hos mormor och hämtade garn och lite större stickor. så nu har jag börjat stucka en lila halsduk. mysigt. funderar också på om jag ska gå till skolan imorgon. eller om jag ska vara hemma och vila så jag är frisk till vandringen. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-08-31 @ 08:33:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0