21.04

jag är glad. jag har hittat min favoritbarnfilm. lilla jönssonligan på kollo. kan alla repliker fortfarande. har vatt ute och övningskört nu med mamma och fanny. trevligt. jag tycker faktikst att mina vänner borde uppdatera mer. simon skriver ibland. fritte med. tummen upp. fast det är ju bara jag som är sån nörd. som skriver. och ingen läser. typ. imorgon blir det skolan och sen till frisöret och klippa och färga håret. nervös. har inte en jäkla aning. helt enkelt. vill ha mitt mörja igen. men det är så svårt att få det ljust. och nu när jag väll har lite ljusare. vilket jag gjorde för att få blont. men nu har jag ångrat mig igen. men det är ju lättre att ha blont ovh färga det mörkt än blont. så det blir nog ljsare imorgon. trevlig fortsatt kväll. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0