21.07

sitter med musik i lurarna.
melissa på högsta volym.
andas, tänker.
mitt hjärta slår.
jag är oroligt. för att det börjar gå neråt.
det tar så lång tid att bygga upp.
jag vet inte vad som håller på att hända.
jag har bara svårt att hålla mig uppe vid ytan.
för tilfället.
finns personer som lyssnar. som jag kan ringa när jag vill.
det är svårt. jag vill ringa hela tiden.
men vad ska jag säga. hej jag har ett problem.
men jag vet inte vad det är.
jag lider av extremt dåligt samvete och det beroror på inte en aning.
nej så funkar det inte tyvärr.
jag är inne i en musik period. lyssnar och lyssnar mer på alla depp låtar.
lite jobbigt. fast bara med mig själv.
jobbigt. kan det bero på att jag gör saker som jag inte borde.
som ingen bryr sig om egentligen. jag tänker för mycket.
på saker som tar för mycket energi. måste fokusera frammåt.
jag spelar ett spel. och förlorar. jag klättrar i berg och ramlar ner.
varje gång. jag vill också nå toppen. eller vinna.
livet är så här. eller mitt liv. är indelat i perioder. det är nog så det ska vara.
man kan inte vara glad. varje dag. eller varje vecka.
hoppas det vänder. men det blir vad man gör det till.

-du är en tuff tjej lixom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0