22.04

hej. eller god natt. för jag ska snart sova. första dagen i skolan. känns helt okej. jag ändrar mina åsikter. fort. ja. kommer bli ett bra år tror jag. och det kommer förövrigt bli jäkligt najs med mig, marcus, simon och martin i elverådet. haha. kul och träffa alla. spfolket. är saknade. imorgon kommer alla ettor. ew. ska börja skriva ordentligt. från och med. nu.

idag när jag hade slutat så följde jag med mamma och mormor in till vetlanda, idag igen. X skulle till vetrinären och jag skulle kolla på gummistövlar. hittade ett par jättefina marinblå. Men dom var ju för extra små vader. fint. jag som tränar som en häst och tränar vaderna, för att jag tycker det är fint med vader. konstigt. hittade iallafall ett gulligt rosa linne.

mamma tycker därimot att det är onödigt att betala 1200. för ett par stövlar som jag kommer använda på vandringen och paddlingen.

mina nuvarande stövlar från diesel.                                                 ska tjata på pappa lite.
(bild från google)





-punkt. punkt. punkt. en stor jävla punkt. blir besviken. vill inte se det hända. men det händer. och jag vet ingenting. har jag någon rätt att säga vad jag tycker. du vet vad jag tycker. alla vet att jag tycker så. men vissa bryr sig mer än andra. om det händer något. kan inte lita på att något inte händer. fan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0