22.36

trött på inget trött pa allt. så fort ett hinder. suger mitt liv lite. tycker. jag själv. fast ska inte klaga. är ju inga världsproblem direkt. vetlanda med my. innan idag. köpte inget. lite stolt över mig själv. eller en tshirt. en mascara. ett nagerlack. men det är ju typ inget. haha. imorgon är det skola. känns inte alls bra för tillfället. fan med. jag som varit taggad på skolan. jag har iallafall packat min väska. haha. ett skämt? nej. känner mig som 7 på nytt. jag är nervös också. men det är iallafall lite närmrare. snowboarden. vissa människor är bra. även folk man inte känner så väl. som kan mutra upp. sånna personer gillar jag. tack. nu ska jag dränka mig i mina egna problem. så att ingen annan behöver höra. godnatt. lasse gör min kväll. tack!


foto. malin

Kommentarer
Postat av: fritte

maaaaaahahaha :D

2010-08-18 @ 13:22:12
URL: http://frittegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0