borta bra men hemma bäst, helt klart!

jahop. då sitter man vid datorn igen. konstigt att jag alltid hamnar där ?! har tusen saker att göra. läsa ut min bok. plocka ur mina väskor. usch ja en liten del. har iallafall varit toppendagar i västervik med piff och puff. att dom ens orkar hålla på som dom gör ? jag är imponerad. jag har iallafall fått agera mamma. haha skämt och sidor. synd att inte solen kunde visa sig. kläder har vi handlat. och jag är massor av pengar fattigare. men jag är lite gladare också! jag saknar my och fanny. ikväll ska jag inte dryga ur ut mer utan ta tag i och beställa biljetterna. jag ser pengarna flyga iväg. men det är värt det. ska första få en dag ledig och träffa jossanrooothboll med. fotbollen börjar på tisdag. ganska underbart! jag har saknat det. jag får börja springa på riktigt på tisdag. har kommer lite bilder på det jag har handlat. puuuhhhh!












framtiden har redan börjat.malin

Kommentarer
Postat av: Linneeeaaa

det har varit sjukt kul! :D<3

2010-08-01 @ 19:08:37
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga skor :)

2010-08-01 @ 21:17:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: malin

det har varit underbart! och nu måste jag vila upp mig lite ;)) <3

2010-08-01 @ 21:25:04
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Så lite så :D få kolla in där då!

Vad ska du hitta på imorgon? :)

2010-08-01 @ 22:26:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka söta skor!

2010-08-02 @ 10:29:10
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0