EN BILD

sitter förtillfället och tänker på handboll. hur jävla roligt det är. det har alltid varit sporten  nummer 1. alltid. det kanske inte är så längre? hur mycket jag har varit med på inom handbollen. tänk hur mycket jag har skrattat med amanda hammo från cyrus och amanda ytterell från vetlanda. hur roligt det har varit. helt sjukt. jag tänker också på den gången ellen castell sköt mig rakt i huudet så jag fick hjärnskakning. och när jag fick näsblond. hur ont jag har haft. men spelat endå.imorgon blir det första handbollspasset på ett bra tag. har inte spelat på riktigt, en hel säsong. på nästan 2 år. jag tänker på att jag har spelat sm med brutet båtben. jag har spelat svergecup med stukad fot. tänk vad man gör för sitt lag. mamma tjtar och tjatar på att jag ska köpa nya skor. mamma ger vad som helst. för att jag ska slänga dessa skor. men dom har verkligen varit med på så mycket. det låter töntigt att jag inte vill byta ut ett par skor. dom är fula. klistriga och verkligen inte bra för mina knän. men dom ska sitta på mina fötter så är det. dom har varit på ett 10tal smålandsläger. sanda elitcamp. spelat svergiecup. spelat sm. pch hur mycket annat som helst. det är saker som betyder jävligt mycket för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0