:@

det bästa är inte alltid bäst. jävla fotbollsskor. håller på att leta efter nya fotbollskor. mamma är sur. pappa vet inte om nått. han kommer döda mig. måste ha nya. kan ju inte gå med blåa tår hela livet. lite synd. jag som just börjat gilla skorna. och nu finns inte de som jag ville ha från början kvar. så lite surt ja. känns även dumt att köpa nya nu. men kanske hittar nått lite billigare alternativ. får väll köpa värsta barnskon på ica eller något. najs! om någon med normala fötter vill köpa en adidassko. så får ni gärna köpa mina. använda två gånger. sjukt sköna. puhhh tycker lite synd om mamma med. hon tvingade mig att köpa skorna. och där ser man hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0