fredagen den trettonde.

jag ställde klockan på halv 8. hade tänk att köra ett morgonpass. med löpning och rep. men när jag öppnade ögonen. möttes jag av en blixt. så jag la tillbaka huvudet och sov några timmar till. ska se till så det blir en lång promenad ikväll istället. ganska sugen på att ta 2milen idag. fårse hur vädret är. ska upp och kolla på handbollen senare. se om jag får suget tillbaka att lira. lite sugen är jag dock. men det är svårt. jag vill inte träna med dom. förtillfället. har inte varit aktiv i handollen på länge. synd. hoppas på ett bra handbollsår. utan skador. men ska väll inte hoppas för mycket. skolan börjar om fem dagar. det ska blir kul. träffa alla. eller alla och alla. men dom som går i sävsjö. ialafall. mamma är ute. plockar blåbär. när hon kommer tillbaka ska jag baka blåbärsmuffins. jag ska städa mitt rum. ordentligt. innan skolan börjar. så får väll börja med det idag. det har kommit kommentarer om att ni vill se hur mitt rum ser ut. så ska försöka ta lite bilder. inget märkvärdigt alls. bara en jävla massa saker. men hemtrevligt. haha. winnerbäck kommer ur mina högtalare. och det kommer det göra resten av dagen med. funderar på att beställa lite kläder från hm, skulle inte vara helt fel. jag funderar också på att byta tillbaka min gamla design. bara att det är jobbigt. puss!

detta är ett par av de headers jag har haft. klicka för större bilder.








Kommentarer
Postat av: julia

ja, lägg upp bilder på ditt rum :D

2010-08-13 @ 17:11:28
Postat av: jag

nejj gör inte det!

2010-08-13 @ 21:26:38
Postat av: malin

julia, det kommer :)



jag, du behöver inte ens kommentera!

2010-08-13 @ 21:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0