god kväll!

har vatt ute på en efterlängtad prattur med my. underbar vän. tur att jag har henne. mensvärk kan döö ut tycker jag. mamma köpte chips åt mig. max och pappa åt upp dom. lika bra det. min almanacka har kommit. underbar är den! allt är underbart. jag gillar ordet underbart. laddade hem Sorority Row nu. tänkte kolla på den. jag kommer dö. livrädd. jag vet inte varför jag utsätter mig. imorgon ska jag fråga fanny om hon vill följa med mig ut till vallsjöbaden. hoppas hon vill. skolan börjar snart har jag kommit på. gillart. jag beställer inte biljetterna ikväll heller. dumt. eksjö stadfest är snart och jag har biljett. storebror köpte den åt mig. tack. fest som fan. ska sova snart. skönt att sova i sin egen säng. läsarna börjar komma uppåt. najs. jobbig text. som alltid. gillar att skriva på detta  sätt. blir konstigt jag vet . pussss! du är så cuuuute.

min nya. texten MALIN. framtiden har redan börjat. jag gillar den.



framtiden har redan börjat. malin

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad händer i veckan då?:)

2010-08-02 @ 10:39:30
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: anonym

jäwla fjortiZzz, due borde tycka zynd om dig zjälv!

2010-08-03 @ 14:52:28
Postat av: linneaa

fan malin!! jag vill med se den :( du skulle väntat på mig juee :(<3

2010-08-03 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0