kvällsbesök

fick kvällsbesök. Therese och My. fick ett jättefint armband. kommer användas flitigt. kärlek vid första ögonblicket. det är helt sjukt. det går verkligen inte att ha tråkigt med er två. nu kommer det finnas två bloggar till att följa. eller vi fårse hur det blir med den saken. de är ju inte de snabbaste. saknar alla varma sommarkvällar med er. lite jobbigt att det är slut. men snart börjar skolan. och hösten kommer. jag gillar hösten. mysiga kläder. mysigt är det är grått. så mig gör det ingenting. förövrfigt sitter jag med mina skullcandy och dunkar winnerbäck. känns som om jag flyger fram. tiden kan kanske ticka lite fortare ? jo tack. kommer blir en grym repis på samma konsert som för två veckor sen. känner på mig att morgondagen kommer bli ännu bättre.







dagens klädsel. blå jeans från lee. blå hood från peak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0