PUUUHHH!

jag lider av en massa problem. imorgon går vi, och min iphone håller bara batteriet i 8 timmar. så funderar på att byta till min sony ericsson. men den är lite halvjobbig. jag hittar heller inget liggunderlag. så jag kommer att få sova på marken. vilket inte är bra.
mitt myggmedel är slut och jag kommer bli helt sönderäten. jag hittar inte mina fingervantar. mitt rum är snurrigt som fan. och jag börjar alltid packa kvällen innan vi ska gå. jag har massa plugg som borde varit klart innan imorgon.
men iallafall så träffade jag my en sväng innan. ville prata av mig lite efter allt som har hänt. och eksjö. men i sävsjö sprider sig allt ganska så fort. så hade visst inte så mycket att berätta. vi tog iallafall en fika och snacka massa skit. gick förbi ellen en stund med :)
sen ut till träningen. det kryper lite i benen kan jag ju säga och jag har bara varit borta 1 träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0