sextonde augusti

hej. vad gör alla? såhär två dagar innan skolan börjar. jag har iallafall tränat som en idiot idag på morgonen. och käkat typ 100 knäckebröd. och kollat på disney channel. ganska perfekt början på dagen iallafall. jag ska fortsätta med att städa och damma. mitt rum. och min toalett. det är det jobbiga med att ha en egen toalett. att man måste städa och damma. imorgon är det match mot skillingaryd. hemma. kul. nu åker winnerbäck in i dvdn. så att det går att spela riktigt högt. uuuuuunderbart!
måste ner på stan sen med. köpa acceton. eftersom jag målade mina naglar i oranget med glitter i och det ser hemskt ut. kanske köpa nått mer fint nagerlack. eftersom jag alltid lyckas slarva bort mina. eller jag tror att dom finns hemma hos en viss my rome.

nu ska jag börja städa. pussss.


Kommentarer
Postat av: My

En viss... tack malin din bajs tack ;)

2010-08-17 @ 22:22:00
URL: http://myrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0