28 juli

har tagit en liten paus från alt packande, inte det roligaste som finns iallafall. Det är alltid lika svårt att packa eftersom jag aldrig vet vad jag ska ha med mig. Men snart är det gjort och sen tänkte jag ta och göra kycklingsallad till mig, min lillbror jag min lillkusin Arvid.

funderar och funderar.




massa ord. ingen ordning någonstans.

jag står mitt emellan. det är jobbigt. alla snackar. vet inte vad jag ska göra?
Jag vill verkligen inte välja, men allt blir fel. jag älskar mina vänner över allt annat.
det går inte. gör jag fel ? det kan inte vara mitt fel? jag vill inte ändra på mig.
jag är mig själv och det är något jag är mycket stolt över.
jag skyddar mina vänner. jag vet folk som hatar mig för att jag säger som jag tycker och det kankse inte är det smartaste alla gånger. tog ut folk från en fest när en otroligt bra vän var ledsen. gör jag fel ? 
jag skyddar. det är mitt ansvar jag måste göra det. men jag orkar inte, kan det inte bara funka ?
jag hatar att vara ovänn. det värsta jag vet. men det gör inget för jag hatar er två.
snacka skit om mig det är helt okej faktiskt. eftersom jag står för allt jag säger och gör så om ni inte tycker om mig så är det helt okej. man kan inte tycka om alla. men det är jävligt dålig stil att säga saker om utseende och klädstil. jag pratar inte om mig. jag klarar mig. jag är stark men allt folk är inte som jag. folk blir ledsna. folk blir dåligt behandlade av folk. jag tycker det är jobbigt. jag kan inte hjälpa. det gör ont. jag vill kunna hjälpa till. jag kan slåss för mina vänner och det vet dom om. mina vänner betyder något sjukt och såra inte dom. för jag kan bli riktigt jävla arg. och jag är inte rädd heller. passa er jävligt noga!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: kanske :D

2010-07-28 @ 17:21:16
URL: http://bbys.blogg.se/
Postat av: josefine

Första inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA är uppe på bloggen nu :) Vad tycker du?

2010-07-28 @ 18:13:51
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A A S ♥

Fina hårfärger. Allt bra idag? Kram

2010-07-28 @ 20:09:31
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: E V E L I N A A S ♥

SVAR Jo, allt bra med mig med :) Har du haft en bra dag? kram

2010-07-28 @ 22:25:49
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: linn

SV: nehe? åh, jag borde checka in den. oh, tack så jättemycket! :D

2010-07-28 @ 23:17:26
URL: http://tisdagonsdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0