bror flyttar..

fick för 5 minuter sen en inneboende i mitt rum. alltid trevligt. synd att bara att jag får hitta någon annanstans och sova? mellan mamma och pappa? nej. på mattan? nej. jämte ted i min säng? nej. soffan? ja!
men jag får ju ställa lite. kommer sakna honom lite. han har flyttat ur sin lägenhet nu. bussigt att jag fick hjälpa honom både med att flytta in och flytta ut. och så kräver han att få sova i min säng. han flyttar till malmö. lite synd. jag gillar honom. han är ju iallafall min bror. vi har lixom bråkat om vem som ska plocka ur dickmaskinen och vem som tog sista mackan och att han alltid tog min fil till jobbet varje dag så länge jag kan minnas. men jag får väll komma och hälsa på i storstaden.
och sladden till systemkameran? jo den hade råkat flytta med till malmö. jobbigt. min lasse är i kameran!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och kolla om det blev du! :D

2010-07-29 @ 00:02:36
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0