nattblogg

idag har jag konstaterat några saker!
-jag hatar uppvärmd mat!
-uppvärmd pizza smakar verkligen inte som vanlig pizza, usch!
-min mormor är lite små cool och jag älskar henne!
-jag skulle inte klara en dag utan underbara vänner.
-att jag handlar någonting varje dag..


kom nyss hem från landet. vatt på en fest med lite folk och jag var nykter. jag cyklade hem 5 kilometer helt ensam och jag lipade hela vägen. kan inte råför att jag är mörkrädd. men hem skulle jag och hem kom jag!

jag har kommit på att jag har mycket att fixa med innan vi tar semester imorgon ;)
- lägga 200kronor i ett kuvert och ge till fanny.
- packa en stor resväska med kläder och skor.
- rensa bort kläder och skor och skänka bort dom. (får dåligt samvete när jag ser allt)
- städa mitt rum.
- handla mat.

framtiden har redan börjat och vissa folk är underliga. malin


Kommentarer
Postat av: ANYNOM !

Du snackar ju emot dig själv när du skriver "viss är underliga" med det inlägg om hur du hatar hur vissa behandlar o BLALALLVLBLBLA.

står du för två olika teorier elllle? HA HA HA HA :ll

2010-07-28 @ 18:40:02
Postat av: malin

nu fattar jag inte hur du menar ?!

jag står för att jag tycker att vissa folk är underliga.

kan du förklara lite bättre så kan jag förklara hur jag menar ;)

2010-07-28 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0