uppe med tuppen!

har gjort det jag hatar mest av allt idag. Fått bedövning och stygn på min hälsena. Men nu är det gjort och jag känner mig lite lagom stolt! och med det så tänkte jag åka ner på stan och kolla på lite kläder!
Imorgon åker jag, Therese och Linnea till Västervik och stannar tills vi vill åka hem (Y) lite surt att jag inte får bada på 14 dagar och att jag inte får springa på 1 vecka. dock ska jag beställa winnerbäckbiljetterna senare idag, lasse + melissa som är de två bästa artisterna. kan inte bli bättre. och jag missar stor bokstav men jag bryr mig inte. och jag vill få ordning på mitt liv, så skolan kan börja!





framtiden har redan börjat. malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0