VI ÄLSKAR LASSE!

sladden till systemkameran har ted så därför inga winnerbäckbilder.
sladden till digitalkameran är borta så därför inga lisebergsbilder.
laddaren till min telefon är kvarglömd i västervik.
min ipod är borta.

mina saker försvinner fast mitt liv blir bara bättre och bättre. och min hund ligger och biter mig i öronen. mysigt!

jag har sprungit/gått in mina nya löparskor och mina fotbollsskor är på god väg. nu är det upp till conversen om de vill vara på min sida!

jag har varit på Lars Winnerbäck som var det absolut bästa dagen i mitt liv! bästa konserten ever! och idag tänkte jag boka biljetterna till hook med! underbart! BILDER KOMMER !

framtiden har redan börjat och du är ett svin. malin

bilbo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0