dödast ;o

helt jäkla slut är jag! fotbollen mot landsbro gick väll sådär även om vi kämpade bra så blev det återigen en förlust med 4-0, lite surt men dom var faktiskt ett bättre lag. så är det med den saken.
ska snart gå och lägga mig så att jag orkar upp till jobbet imorgon. hoppas på lite bättre väder med så att vi kan vara ute mer.
hoppas även på att alla kläder som jag beställde från hm kommer imorgon och så kommer jag ju bli 800 kronor fattigare med. nya fotbollsskor skulle inte skada heller. skulle behöva vara mijonär ett litet tag:)



funderar fortfarande på om jag ska bli helt blond igen?!

nu ska jag sova så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Brunt hår ska de va :D

o du ska roa mej på feeejsbok, så du får inte sova ännu ;)

2010-06-15 @ 23:13:01
Postat av: malin

naaa , vet inte det seru :P

hah får väll se, hah

2010-06-15 @ 23:17:38
Postat av: jonna

jag tycker du passar i brunt sötis ;D!

2010-06-16 @ 00:31:59
URL: http://jonnaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0