glad midsommar :D .. i efterskott ;)

Ja, midsommar var så jävla lyckat :D fest hos Marre, varvat med fest hos Rebecca som tillslut blev fest hos Emil :D
det är klart att jag gör ju alltid saker som man ångrar dagen efter och man en av de sakerna är att man dricker för mycket. och mår sjukt kasst på dagen sen ;) jag är ganska bra på det :p hah men kul så länge det varade.

Började men att jag mötte upp Ellen, Linnea, Therese och Hilma och vi gick till Marre, vi grillade och hade trevligt med allt folk vi kände :D Efter ettt tag så gick jag och Therese upp till Rebecca och fick med oss massa folk ner till Marres fest och allt slutade med en massa folk hos marre :D

och här kommer lite bilder, klicka för större (:






idag blev en extrem dagen efter dag, inte gjort mycket alls förran nu på kvällen, träffade Therese, Ellen, Amanda, Simon och Jocke vi körde lite volleykick :D sen gick jag och Therese ner till campingen och cpade loss. sprang genom duschen och tog fula kort. ty för en bra kväll honey <3


framtiden har redan börjat. malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0