nattti

hej! sitter här ensam hemma typ, eller alla sover, eller alla och alla. Pappa och Max sover eftersom mamma åkte till Västervik innan idag och kommer därifrån på Tisdag.

blev iallafall lunch med familjen innan mamma åkte, vi var också och kollade förbi i torpet :) shit vad najs det blir. Är lite stolt över min pappa faktiskt! det som jag och mamma trodde skulle vara ett litet sommarhus med utedass blir nu en asnajs byggnad för ca 1,5 miljon.. trädecket är mest najs :D fast det blir inte klart förran nästa sommar om det blir som planerat :)

Hann med en fotbollsträning med :) skönt att träna lite, vatt lite lat nu denna veckan som varit, jag som gick flera mil i veckan ?! måste nog börja gå lite igen :D
Sen efter det så träffade jag Lisa, Jennie, Tirre, Marre, Sopihe ovh fanny spelade lite vollyboll och sen badade vi :)

nu så tänkte jag ta en dusch och sen kolla på Farsan (:

taggar ju jobb imorgon bara en vecka kvar :D

en gammal bild på mig när jag cyklar enhjuling bara för att nu har jag gett mig fasen på att jag ska lära mig cykla baklänges :D




Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

2010-07-03 @ 23:09:33
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0