tagga!!

kom nyss hem efter en lång dag! började sådär halvbra med att jag försåv mig i 1 timme,så vaknade 20 minuter innan jag började jobba, shit inte bra! så blev slappis outfit :) fast det gillas :*
nu ska jag laga tomatsoppa till mig och lillebror som slutar jobbet om några minuter, sen ska jag åka och spela fotbollsmatch, hemma match mot landsbro, lite halvnervös sådär ;S

här kommer iallafall en '' malin idag ''



svart långarmade t-shirt - vero moda
vitt linne - gina tricot
blommiga leggings - jc
svarta höga converse - internet
klocka - ur och penn

skriver efter matchen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

långarmad t-shirt hahahahahhaha

2010-06-16 @ 17:39:09
Postat av: malin

ledsen, fast det heter det ;) hahaha -.-

2010-06-16 @ 17:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0