ÄR DU GO ELLER?

Hemma från träningen. rolig träning! har nyss käkat en fet kebebtallrik. orkade inte ens halva. haha. men nu är robinsson i full gång och jag gillar det programmet enormt!

På väg hem från eksjö så lägger anny världens trögaste kommentar. hah jag dör!
vi pratar om second hand.
anny- nu kom jag på att det betyder andra hand.
BRA ANNY!! haa bara 16 år att komma på det! :D

funderar om jag ska gå upp på min behövliga sovmorgon och köra spinning eller om jag ska sova. svårt val asså! också om jag ska ta min lediga eftermiddag/kväll och följa med två brudar till jönköping. världens problem verkligen. haha seriöst.

hah och kollar på bilder.
hittar jag inte världens gooaste bild? hah så jävla klockren!! min utklädnad från utklädningsdagen i 9an. hahah skrattar as mycket.


Kommentarer
Postat av: hedda ♥

de är fint de med :) du har så fin form på håret, typ långt och ah,m asså själv frisyren, form kommer jag med. jag är störd -.-

:) <3

2010-11-25 @ 21:58:36
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: vsg!:)

2010-11-26 @ 07:54:52
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0