BABBEL.

Tjengling på er :D har ni haft en bra lördag ? jag har iallafall sovit nästan hela dagen. inte bra gjort av mig alltså! men det kan ju behövas någon gång det med :P

Just nu kollar jag på 'så mycket bättre' och käkar chips som om jag aldrig sett något annat. flööötar ner alla tangenter med. trevligt! nej det gör jag inte ens.. haha men jag kunde ju helt klart gjort det! Och det är sån jäkla tur att det väntar ett hårt träningspass imorgon! = FOTBOLL. dagen är kommen. helt sjukt.

Mitt internet suger så jäkla hårt. jag vill bara döda det. jag är allvarlig!

Ööööööh vad fan babblar jag om? jo det ska jag berätta om. fast jag har inte en jävla aning. hahah störd är jag!

ingenting är om förr. jag vet inte varför. jag vert inte varför jag fastnade just för dig, jag vet verkligen inte, det är jobbigt, jag är ledsen. men varför? ledsen för vad? jag är inte ledsen? jag är ju jätteglad. fast i mina tankar är jag ledsen. varför? jag fattar ingenting, vad händer? varför fattar inte jag? varför fattar ingen? det går mot slutet snart iallafall.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

du vann dagens blogg :D

2010-11-28 @ 07:15:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: almstroom

hehe det var så lite, jag har aldrig heller vunnit något sånt (:

2010-11-28 @ 11:25:43
URL: http://almstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0