DET BORDE VARA DU.

Tjingeling på er! hur mår ni idag?
hur mår du själv? jotack jag mår jättebra. hemma efter en seg dag i skolan. kan stolt säga att jag klarade flyta i 12 minuter (som för mig har vart ett problem) och att jag klarde livräddningen på en bra tid. (fick bättre än alexander iallafall) skämt och sido. nu sitter jag här, kollar in nelly som har fått min massa snygga skor. vill att mamma ska komma hem nu. vill träffa henne nu innan jag drar till eksjö för att lira lite boll! sen hem till robinsson och historiaboken! död åt en boken. nu måste jag byta om, snart kommer Anny! pusssss.


nelly.se  ♥  399:-
Serpa SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMSerpa SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMSerpa SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMSerpa SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

- jag trodde eller jag ville tro.

Kommentarer
Postat av: Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]

sjukt snygga skor, lite it! :D

2010-11-28 @ 11:15:33
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Anneli

FET snygga är dom :D

2010-11-29 @ 10:24:27
URL: http://snop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0