FACEBOOK KVÄLL.

Gick kalasbra att jobba. tummen upp förutom att rensa allas äckelhårstrån från golvbrunnarna. Sitter här lyssnar på melissa. saknar my. hur gulligt skrev hon inte innan? blev ju nästan ledsen. aen unkderbar vän! shåller på att packa ner mitt liv i en väska. fast ska ju bara vara borta i 3 dagar. träffa min saknade bror. min storebror. även om jag nästan är längre än honom. så är han ändå storebror.  



Nej, jag vet inte alls vad som händer. ingen aning, varför vet jag inte. Jag brukar veta det mesta elelr iallfall ha en liten tanke på allt som händer. men varför vet jag inte? 4 långa veckor. och jag väntar varje dag. jag vet inte ens vad jag väntar på? ett litet bevis på att du bryr dig om mig fortfarande. jag vet inte varför jag stänger av när jag hör ditt namn. jag är ledsen men jag vet faktiskt inte. Det är fel, något har gått så jävla fel. Men vad hände? varför orkar jag inte bry mig längre, jag orkar inte ligga vaken och tänka varför det blir såhär. varför, varför just mig ? eller dig? jag vet inte vem det handlar om, men det verkar ju handla om oss. om båda? Har du hittat någon ny som har tagit min plats? jag orkar inte ens fundera. det tar för mycket tid. Jag kan fundera länge. vad händer med dig? Eller vad händer med mig? eller oss.. jag vet inte, har faktiskt inte något bra svar. jag vill säga att jag inte saknar dig, på ytan. Jag tänker inte på det. blir bara ledsen, går ner i hål. vill inte det. jag är stark. du med eller vad säger du? vems fel är detta då? ingens ? slumpen? var det meningen att det skulle bli såhär? var det verkligen det. jag vet inte. Jag hatar att inte veta, men vem vet? du vet inte heller eller hur? håller jag på att förlora en vän? varför. Mina vänenr är olika och jag älskar alla på sitt egna sätt. en tår rinenr ner för min kind när jag skriver detta. det är jobbigt. jag vet inte vart du finns längre. min egna lilla vän. vart har du tagit vägen ? 
är edt över? nej det hoppas jag inte.. även om jag inte säger det så saknar jag dig.



Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2010-11-04 @ 15:47:04
URL: http://theresekaarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0