GOD MORGON.

Här vaknar jag, och har så sjukt ont i halsen. det är inte sant. klarar verkligen inte av att bli sjuk nu. allt är ju på topp. men träningen. orkar inte bygga upp det en gång till. men sluta lipa kvinna det är bara lite ont i halsen.
nu har jag iallafall snart packat klart, ser ut som om jag ska vara borta i flera veckor, men icke det. ska platta håret och sminka mig lite, sen vid halv 12 så går tåget mot malmö. as bra! sen ikväll blir det efterlängtad shopping. inatt så sover jag och mamma hos ted och viktoria och imorgon när pappa och max kommer så sover mamma och pappa på hotell. dissen ;)
måste dra bort och hämta mina nyklar med. kanske är bäst! ha det iallafall gött! puss.♥


stort leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0