HEJ FREDAGKVÄLL.

dagens pluggtid är nu framför mig. hade räknat med att vara klar vid denna tiden med icke. mamma fick med mig till vetlanda, skulle fixa lite grejjor och då kan man ju passa på att shoppa lite granna. jag gillar det! blev en grå myströjja i xxl från gina och den kommer jag mysa runt i alla höstiga dagar. köpte även ett par snygga knästrumpor. najs. festen imorgon blir ju tyvärr inställd pågrund av lite saker. fast man går ju inte festlös och taggar ju fest iallafall :D nu ska jag gå ut en runda med mamma och bilbo innan jag dyker ner i alla böcker..

- Engelska musikminne
- Engelska bokrecension
- APU pärm utvärdering
- Svenska bokrecension
- Historia Medeltiden
- Historia Romarriket
- Psykologi
- Fritidskunskap släkten
- Kommunikation och Fritidskunskap

kvällen är räddad. härligt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0