HEJ TISDAG.

hej sjuk malin.
hej ork.
hej massa plugg.
hej sova.
hej tycker inte om mitt liv nu.
hej alla.

hejhej. alla hej är min dag. börjar må lite bättre, så idag ska försöka att plugga lite, skulle verkligen behövas. jag vill verkligen tillbaka till skolan! har just laddat hem filmen sebbe, så ska snart kolla på den. igår beställde jag hem ett par sommarskor från nelly. så dom kommer väll om någon dag. jag missar all träning och kommer ligga efter något fruktansvärt efter dettta. jag blir ju inte friskare när jag tänker så iallafall. jag klarar inte ens sitta stilla längre. gör lite tåhävningar, det är vad jag orkar förtillfället. hela kroppen gör ont. men ska iallafall ta tag i livet och sluta klaga och ta bort alla dammråttorna under sängen! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0