JAG BEHÖVER EN SMÄLL PÅ KÄFTEN FÖR ATT KOMMA I BALANS.



rubriken lyder. någon bra från Håkan Hellström. musiken har dragit tillbaka mig i en liten grop. Minnen på alla låtar. Mitt liv var i balans. Tills ungefär någon gång idag. Min kropp dog, mina ben ville inte finnas under mig, jag blev rädd. hatar det. jag hade glömt hur det var. Att bli stel i hela kroppen. jag frös. jag sprang in på toaletten. satt där. ringde, inge svarade. hade panik. gick ut som inget hade hänt. hej. hej. hur är det med dig. han rör på min axel. gud vad hemskt. minnen från sommarn. får panik. vad ska jag ta mig till. skratta rlite av osäkerhet. vad tog jag vägen? jag ville dö. hemsk. mina tankar snurrade. rör mig inte. jag ville inte. varför gick jag hit just nu. fan. tänkarna snurrar. de dåliga tankarna blir till något bra för mig. fast jobbigt när de bra tankarna inte stämmer med verkligheten. fan. allt hände samma kväll den sommarkvällen. det var den värsta kvällen i mitt liv som sen gick mot något underbart! måste livet vara svårt? nu ska jag ta tag i mitt liv och sluta lipa! imorgon är det träning på morgon. annat att tänka på. bra!

-älskar mina vänner över allt annat!

allt jag skriver är för mig själv..

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

sv: den nya också!? :D tack tack , kul. kram

2010-12-01 @ 18:08:23
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

<3

2010-12-01 @ 20:43:18
URL: http://linneaajohanssson.blogg.se/
Postat av: My

<3

2010-12-07 @ 16:28:39
URL: http://myrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0