JAG ÖVERLEVDE.

Fy fan vad roligt med fotboll. vad roligt med lite på tempo. vad roligt att alla vill. vad roligt att alla kan. så sjukt roligt helt enkelt.

Hemma från vetlanda, hemma från min första fotbollsträning med mitt nya lag. hemma från två sjukt roliga timmar med futsal. Jag är hemma för att sedan återvända! kommer bli en asbra säsong!

Imorgon är det handboll som gäller, lika roligt det! lika bra lag där. Lite svårt att ställa om med handboll och fotboll. men det får gå. vill man så kan man.

Jag gillar livet just nu och är så glad att jag har gjort dessa två val på kort tid. Det har förändrat mitt liv och kommer förändra ännu mer. Träffa så mycket människor. nya människor.

Nu blir det duschen och sen nanaaa. så jäka skönt! pusssss.



-sad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0