KUL LIV.

ja. mitt liv är uppbyggt av skola, plugga och att träna. ingen ork till något annat. inatt har jag drömt mardrömmar om miin tandborste.. undra vems fel det är? har varit på världens mest konstiga teater ikväll. den sög verkligen.
sitter och lyssnar på melissa och käkar kräm :) packar lite tills morgondagens morgonpass med handbollsgymnasiet. sjukt kul iallafall! sen är det hem och plugga sen träning på kvällen.
jag har gjort någonting som jag aldrig kommer att förstå mig på idag.. jag ska gå och kolla på harry potter filmen på bio. så linnea har lovat att jag ska få låna film 3- till hur många det nu är.. så på fredag är det bio istället. istället för hotellet. Det blir nog trevligt det med ;) sova kanske? ne palla.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0