LALAL IKVÄLL ÄR DET TRÄNING.

är så helt glad nu och helt trött med. helt trögstartad i benen. men snart är det handboll. cpidag i skolan. gahh mina problem ligger högt på listan och jag är fortfarande helt trött från teatern igårkväll..
kommer ni ihåg denna listan som jag la upp för några dagar sen? Jag har inte alls mycket kvar att göra, bara två prov och en bok som måste läsas ut, på engelska ;o

- Engelska musikminne
- Engelska bokrecension
- APU pärm utvärdering
- Svenska bokrecension

- Historia Medeltiden
- Historia Romarriket
- Psykologi
- Fritidskunskap släkten
- Kommunikation och Fritidskunskap


fick även hem harry potter filmerna av linnea idag. och tror ni inte att jag redan hade dom? ibland är jag trög..
men ska snart byta om till träningskläder, laddar för utelöp! sova lite med ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0