LEDIGA TISDAG.

En bra start på en ledig dag är massage. asgött verkligen och det gjorde inte allas lika ont som förra gången. Sen var det bara raka vägen upp till folktandvården och som tur var så hade jag inga hål denna gången heller. har aldrig haft något heller ;)
för tillfället så fattas det något i mitt liv och det är en riktigt bra kamera. Det suger ju att lägga upp bilder men dålig kvalité och då blir det inga bilder alls.
Ikväll hoppas jag att my vill träffa mig. för ikväll är det träningsfridag och jag känner att jag måste vila mina ben lite. Fårse, men det kanske blir en powerwalk eller en runda till gymmet senare. Måste iallafall gå med Bilbo. ut i regnet och bli som en slickad katt. trevligt! puss.


Kommentarer
Postat av: Neha

Såå fin=)

2010-11-08 @ 22:10:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0