Malin Andersson!

Tjena alla läsare!!
Vill bara säga att Malin Andersson är bäst i hela världen! sjukt att jag säger det men det är faktiskt sant, tro det eller ej ;) !!Men hon är lite dum också.. jo för hon åker till Malmö i morgon och bara lämnar mig alldelles ensam, den största dissen i mitt liv?! Nej kanske inte riktigt den största menmeen ni fattar poängen! 
Hon är nervös också över att hon ska jobba ikväll trots att hon har haft apu där i en evighet, lite gulligt tycker jag och jag är glad för hennes skull!

Varför är Malin så bra?
Sjuk fråga.. För att hon ser alla personer som vänner trots att man kanske inte känner henne så finns det ändå alltid ett varmt leende på hennes läppar. Och det blir bara värre när man lär känna henne ska ni veta ;)
Hon är en riktigt drog i mitt liv, kan inte få nog av henne eller hennes skratt eller hennes rent av galna upptåg!
Puss på henne tycker jag!

En liten inflik av en kär vän My Romé

(http://myrome.blogg.se)

Tjingling!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0