NU.

nu har jag varit dukig ikväll. maten jag lagade blev asgod! och nu har jag plockat in varendra litet plagg, som har legat på golvet och samlat damm. så nu är hela byrån mer knökafull än vad den var innan. helt sjukt! hur mycket kläder som helst, men inget att ta på sig?

har kollat runt lite, har tittat på just dessa jeffrey jätte länge, och de är så sjukt snygga. men tycker att det är lite väl mycket pengar.  därimot tycker jag att de andra från märket inte är så särkillt snygga. Det finns en budget variant på melba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh de från melba är sjukt fula det ska ju vara de äkta...

2010-11-24 @ 21:05:26
Postat av: nadjamelzen

veckans blogg är nu uppe.den som kommentart mest vinner.länken kan bli din bara du har viljan.lycka till snygging!:)

2010-11-25 @ 07:56:08
URL: http://nudjjas.blogg.se/
Postat av: MALIN'

jag har aldrig sagt att de är så sbygga heller ;)

kul att du är anonym :D

2010-11-25 @ 13:19:20
URL: http://absoluutmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0