NYTT.

Det fortsätter att snöa. Jag vill inte ens tänka på att gå ut. Fryser tillräckligt här inne.

Jag funderar på hur jag ska kunna möblera i mitt rum. tycker mitt rum ser förjävligt ut. vill verkligen göra om. Men pappa har fullt upp. Just nu renoveras altanen, undertiden håller han på i torpet. Sen efter altanen ska vi renovera det tomma rummet brevid mitt rum, efter det göra om köket. igen! jag fattar inte varför alt måste göras om hela tiden. Jag kommer iallafall få ha detta rummet så länge jag bor hemma.

Mamma har köpt nya vantar till mig, eftersom hon tyckte mina var så fula.. jag ser inte något större fel på dom. men det är bara att tacka!

nu ska jag iallafall laga mat :D

oredigerade bilder, med dålig kvalité. ge mig en ny kamera!




Kommentarer
Postat av: michelle - MICHELLEMAIGA.BLOGG.SE

sv; haha ja du ! :) svara gärna på dagens fråga i min blogg (som nu blir gårdagens fråga dårå!;))

2010-11-28 @ 19:38:23
URL: http://michellemaiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0