RÖDA.

Klockan är halv två och jag är redan hemma. historian blev iställd fem minuter efter att vi hade börjat. så det var försent att dra up poch va med på handbollen. så nu ska jag sätta mig med historian och mina matteböcker. matten är rolig och historian inte lika rolig. men ser fram emot handbollen ikväll.
Ska dammsuga mitt rum och boktavligen så suger det ganska så hårt!

Mina skor har fortfarande inte kommit, vad händer?





detta har jag haft på mig idag. höga jeans- crocker. rutig flanellskojrta-family house. skor- svarta converse.

Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]

svin snygg outfit :D



sv; kul att du gillar dom! :)

2010-11-30 @ 17:46:45
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0