SEG KVÄLL.

Ah ikväll är ju inte den roligaste kvällen iallafall. jag kollar lite kläder, lite skor, vill beställa något. jag orkar inte. jag vill spela fotboll och handboll. går runt och sparkar lite på en minifotboll. sover lite. kollar facebook lite. sover lite. osv. har bestämt att jag ska vara hemma imorgon med. men på torsdag blir det skola :D träffa alla underbara folk! ska snart gå och lägga mig och se om jag får sova en hel natt. hoppas på det iallafall.  funderar även ganska mycket på om jag ska åka till Trysil på sportlovet, undrar om det värt det. egentligen är det ju inget att tveka på, men jag vet inte. är jag sugen på att åka bräda i en hel vecka? eller ska jag köpa nya twintip? ilandsproblem.
har kommer iallafall en bild på mina nya skor. helt undebara! puss




Kommentarer
Postat av: denke

TRYSIL MALIN! var tveksam också först, men lär ju ångra mig om jag inte åker tänkte jag då, så tycker du borde tänka så med ;) fina skor btw! pusssss

2010-11-10 @ 20:26:19
Postat av: LINNÉA

åhhhhhhh fyfaaaan va snygga dem var!! nu är jag avis :(

2010-11-10 @ 20:40:38
URL: http://linnéaajohanssson.blogg.se/
Postat av: Sofia

grymma! :D



Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-12 @ 19:15:06
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0