SOVA ?

ja, alla sover väll ? eller borde sova. Jag borde iallafall med stor sannerlighet sova nu. imorgon klockan åtta drar första träningspasset igång. jag gillar onsdagar för att jag gillar att träna på morgonen. men jag gillar inte onsdagar för att jag måste stressa hela morgonen/förmiddagen. och att resten av dagen suger ganska hårt.

Det gick kalasbra att jobba! skönt att få komma bort från pluggandet eller komma bort från ingenting och göra något annat. Det är stressigt och man har inte tid att tänka på något annat. plus att jag får lite pengar med.

Ikväll har jag mest pratat i telefon, hah  ni är ju för söta. Ellen&My ♥ Jag har även provat ut några nya outfits som ni kommer att få se av någon dag. Har så tråkiga kläder varje dag så känner att jag måste börja utmana ödet lite grann.

Mamma har lovat, att om jag hittar de svarta skorna nedan så ska hon hjälpa mig och betala dom! hur snäll mamma har inte jag ? älskar henne något enormt! ställer alltid upp med all körning och allt! ♥

Folk skriver på facebook, vill träffa mig? vad händer? j
ag sitter med annys skolkatalog och den har jag lagt beslag på ett bra tag!

livet är så sjukt förvirrande. även om jag gillar det så förstår jag inte?
de man vill ska fatta, de fattar inte. De som man inte vill fatta, dom fattar? helt sjukt!

är detta ens jag ? o.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0