TRÖTT MÅNDAG.

som sagt så blev det upp tidigt idag och fyfan vad trött jag var. jag tittade på mina klackskor. stängde ögonen och tog på mig ett par vita converse, skjorta och höga jeans. så idag har vi chillat runt i jönköping. blev inte så mycket handlad för min del. men köpte iallafall. en jeansskojrta, en tshirt, 2 ringar och ett halsband. så jag är nöjd med det och jag har nästan inte gjort av med några pengar alls. lite stolt där :D kom hem för en stund sen och snart så går bilen mot eksjö för lite utelöp och handbollsträning. mina ben har inte lust att springa många meter idag men det är ju bara att bita ihop och se glad ut. imorgon är det massage och tandläkaren som gäller. ser inte fram emot någonting av det. sånt är livet och nu ska jag börja byta om till löparklöder och fläta håret och käka lite för att bli lite pepp på träning :D puss.


så sjukt glad. du förstår inte.

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Kul att du är med lycka till ;)

2010-11-01 @ 22:33:19
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: åh, tusen tack! :)

2010-11-01 @ 22:48:28
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0