BENEN VILL SPRINGA.

hänger till i köket. pluggar som nån annan tönt och kolllar på välkommen åter och fy fan vilket sjukt program. kom nyss hem från en domarutbildning på 2,5 timme. lagom skön snubbe. haha. har lyckats byta pass imorgon så jobbar dag istället för kvällen och kan åka och träna. det kryper lite i benen nu och det är för att jag var tvungen att gå på utbildningen och inte kunde åka och träna ikväll. körde iallafall ett spinningpass igår kväll. bara. känns så sjukt lite att bara träna ett pass per dag eller mindre. jag brukar alltid träna två eller ibland tre. men det ska bli ändring på det. längtar till fredag något enormt. så länge sen jag träffade alla mina kompisar. saknar alla så sjukt mycket! på lördag och söndag hänger jag till i eksjö sporthall och kollar på usm. underbart! snart ska jag gå upp på mitt rum och tända massor med ljus och gå och lägga mig. kan tillägga att min halsduk blev klar innan och den är jätte mysig. kul att ha gjort en själv. men nästa gång ber jag nog mormor. eller mamma. puss.


tänker så otroligt mycket. men på vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0