DET ÄR INTE BRA.

Läs inte.


Är så jävla arg. det är inte sant. hur jävla svårt kan det vara? varför kan inte mina knän hålla lika bra som alla andras. Jävla kuk fan vad ont det gör. sitter och lipar sån nån jävla tre åring. . jag kan inte hjälpa det. kan inte ens gå för fan. blir så jäkla arg på denna skiten. varför? ska fan amputera bort hela knäskålen. då slipper jag iallafall att ha så jävla ont.
så jävla arg för att allt verkligen har varit på min sida. allt har gått bra. det har varit så jävla roligt. underbart lag i eksjö. så himma roligt att vara med igen och vad får man för det.  fan! Det blir inte bättre för att alla människor tjatar. kan ingen bara vara glad för min skull ? för att jag vill utvecklas? för att jag vill bli bättre ? kan inte bara någon försöka visa lite glädje iallafall istället för att bara trycka ner. Jag har velat byta hur länge som helst och det vet dom flesta. alla har etat att det skulle bli så här. kunde inte bara någon förstått det ? det tar tid att bearbeta saker? för fan skärp er! jag vill också. Kan inte  bara någon liten människa vara glad. det är detta som jag vill. jag kommer inte att ändra mig. det är bestämt. jag har bestämt. jag och alla andra har betämt. acceptera det. snälla. jag ber. detta är något som jag verkligen vill och jag kommer inte att ändra mig. ett grattis ?

GRATTIS MALIN!

Kommentarer
Postat av: Fanny

JAG ÄR SJUKT STOLT OCH GLAD FÖR DIN SKULL MALIN DET VET DU! <3

2010-10-04 @ 21:38:02
URL: http://anderssonfanny.blogspot.com
Postat av: Anonym

du är underbar vännen <3

2010-10-04 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0