HAPPY.

så jävla glad. skorna jag skrev om nedan är på väg hem till mig. underbart! om en timme åker vi mot eksjö för att sedan dra till hultsfred och krossa lite. Väskan är packad. Alla fyra tårna är tejpade. haha!

mamma läser. hon säger. malin. jag tycker att det är orättvist att du inte är med på junior elit.
- jag var med, jag hade så jävla ont. det fanns inte. jag kunde inte fortsätta med alla läger. som var det bästa jag visste. jag vill vara med. med kroppen är inte återställd helt och det går inte. får panik när jag tänker på det. förr, var jag så bra på allt jag gjorde inom handbollen och nu ja vad håller på att hända? jo fotbollen tar över. men är det säkert att jag inte kommer att ångra mig? det vet jag inte. nu när jag är med på handbollsplanen igen tänker jag varför jag ens har haft andra tankar att sluta med handboll. Det är ju det jag vill. Fast fotbollen är så mycket roligare fast på ett annat sätt. i fotbollen klarar jag mig iallafall en helt säsong utan att få några skador. livet är orättvist och det bara är så.




blont hår och gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0