KVÄLLSBLOGG.

We've been through all that crazy things, so why are we falling apart?

Jag är helt slut för tillfället och det är en sån jävla skön känsla! nyduschad och nyäten tänkte jag skriva. låter lite knasigt. Bra träning ikväll och imorgon är det handboll igen och på lördag är det match mot hultsfred. njas! Sitter och funderar på om jag ska ställa klockan och ut och springa imorgon på morgonen eller ifall jag ska sova bort hela dagen. jag saknar också en liten del av min familj. jag saknar min bror. han är alltid varit så nära och vi har pratat varje dag och nu ses vi inte ens en gång i månaden. trode inte jag skulle säga det. men jag saknar honom faktiskt.

pappa saknas lite på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0