LALA IKVÄLL ÄR JAG TRÖTT.

ikväll är jag helt slut. jag lyssnar på westlife och käkar fruktsallad. Gick hur bra som helst på apun idag. så sjukt roligt :) my kom en förbi en liten stund och skrattade till närvaron lite. tur att någon gör det. även om jag brukar skratta åt mig själv så är det ju kul att skratta med någon ;) börjar klockan 2 imorgon och det innebär sovmorgon och det låter hur bra som helst i mina öron. förutom att jag missar träningen. nu ska jag ta tag i pluggandet och sen sova. puss

på tal om det så nu kom låten på. minnerna sitter så jävla hårt. även om det inte betyder någonting nu. ronan keating.



-Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd
hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0