LALA.

glad. gladeare. gladast.

träningen gick jätte bra! känns så sjukt bra! imorgon är det fredag pch det innbär tjejkväll hemma hos nea. och på lördag är det fest som gäller. och kolla lite på mitt lag när som spelar sm. känns tråkigt att inte vara med men är man för gammal så är man. jag har ju redan haft mina två år. så är det. nu ska jag strunta i apu pärmen och gå och lägga mig.  puss

-jag har en förebild. hon är så sjukt bra. jag pratar inte så mycket med henne längre. men hon ger mig känslan att jag vill om jag kan. hon som säger orden som värmer. hon är min förebild inom idrotten pågrund av många saker. en sak är att hon har lärt mig så sjukt mycket inom handbollen. hennes träningar var så bra. det var hon som sa till mig. fan vad dålig du är på dom skotten. det måste vi öva på nu. hur många skott tror du att du kommer att ta om du står så med armarna? hon som skrattade och visade mig hur jag skulle göra egentligen. hon som ville att jag skulle bli bra. hon sa att hon visste att jag skulle bli stor inom handbollen någon gång. det kunde jag ju inte hålla. men en annan sak är att hon har spelat div. 1 handboll och div. 1 innebandy och div. 2 fotboll på samma gång. VILL MAN SÅ KAN MAN! och jag vill fan. jag ska försöka iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0