LÖRDAG

vaknade av att det luktar vin i hela rummet. kunde inte fatta vad det var, efter ett tag såg jag att min väska var helt röd. tack.  någon som spillt vin över hela väskan. så just nu hoppas jag på vanisch villl vara på min sida. förövrigt en ganska bra kväll. gick aldrig in och det är jag glad för. eftersom det var många som sa att det var tråkigt. men förfesten hos eve var asnajs och tack till dig. idag ska ag verkligen ta tag i och storstäda mitt rum och min toalett. Lasse hjälper mig och städar.

Jag har kommit på att man behöver inte vara med en person hela tiden för att kunna veta att det är hon som verkligen lyssnar. nu blir det ändring på detta. my rome. du är underbar! puss,

Kommentarer
Postat av: My

Finns alltid här för dig gumman i vått och torrt och vitt och brett !! Du är bäst Malin Andersson! <3

2010-10-06 @ 09:10:44
URL: http://myrome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0